My Craft Papers

My Craft Papers

niedziela, 19 marca 2017

Scrap wczesna Wiosna

Witam , mam do zaprezentowania Moje kolejne dzieło , które powstało w jeden wieczór .Wymiary standardowe czyli 30/30 o nazwie Scrap wczesna Wiosna . Do wykonania pracy użyłam szarej tektury , kleju Magic , kleju na gorąco ,nożyczek , ozdobnej kartki papieru z kolekcji Sweet Childhood zakupionej w sklepie Na Strychu , gesso - grunt akrylowy - biały zakupiony w sklep.scrap.com.pl , farbę akrylową , kredkę wodną w kolorze khaki firmy Mondeluz , tuszu pigmentowego zakupionego także w slep.scrap.com.pl , stempla duży liść , małych zielonych kwiatuszków z scrap.com.pl , kwiatów wykonanych własnoręcznie z wykrojnika oraz zdjęcia Mojej córci . Opiszę w skrócie kolejność wykonywanych prac scrapa , a więc na samym początku przygotowałam bazę tekturową , którą pomalowałam farbą akrylową w czerwonym kolorze , na to przykleiłam przycięty , postarzony nożyczkami ozdobny papier , na który nałożyłam gesso i brzegi pokolorowałam kredką wodną w kolorze khaki , górę i dół ozdobiłam kwiatami przyklejonymi klejem na gorąco i listkami pokolorowanymi kredką w kolorze khaki . Ramkę zdjęcia przykleiłam na tekturce by nadać formę pracy 3D , brzegi ramki pokolorowałam na czerwono i lekko powyginałam na samym końcu przykleiłam przycięte zdjęcie . Dla porównania zdjęcia robione są przy dziennym i sztucznym świetle . Miłego oglądania Wam życzę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz