My Craft Papers

My Craft Papers

środa, 11 stycznia 2017

Scrap z podróży do Włoch

Witam , chciałam Wam zaprezentować Mój nowy scrap , który powstał w Grudniu . Dokładnie 10 lat temu wybrałam się do pięknej słonecznej Italii a zdjęcia z tej wyprawy przeleżały w szafie , aż w końcu wybrałam te najmniej ciekawe gdyż szkoda było ciąć te ładne i postanowiłam z nich stworzyć małe dzieło , wiedziałam że gdyby coś nie wyszło , nie będzie Mi szkoda ich wyrzucić . Efekt końcowy miło Mnie zaskoczył . Scrap ma wymiary 30/30 , bazą jest czarna tektura na nią naklejony kolorowy papier , na którym znajdują się piękne budowle świata i wielka podróżna waliza . Wycięte małe zdjęcia , dodatkowo dostały czarną bazę by były bardziej widoczne i zostały ozdobione kwiatkami oraz dużym mediowanym motylem , dodatkowo zamieściłam na walizce nazwę biura podróży , flagę Włoch i zegar , a pod dołem rok wyprawy .Mam nadzieję ze i Wam się spodoba , zapraszam do oglądania .

1 komentarz:

  1. Kasia szalejesz, ja nawet nie zajrzałam na bloga przez dwa miesiące. Piękna praca taka żywa <3

    OdpowiedzUsuń